poniedziałek, 22 lipca 2013

Weekend - Ona tańczy dla mnie


Weekend

Na dobry początek dnia zaserwuję Wam hit, który znają wszyscy. Nawet Ci, którzy nie przyznają się do słuchania tego typu muzyki niejednokrotnie nucili tą piosenkę! Sukces tego wykonu przerósł chyba wszystkich. Obejrzyjcie teledysk i pobierajcie! ;)

Teledysk


Download


Tekst

Ref. Ja uwielbiam ją, Ona tu jest
i tańczy dla mnie,
bo dobrze to wie, że porwę ją,
i w sercu schowam na dnie. x2

1. Moja dziewczyna patrzy często w oczy me,
i nie ukrywam sprawia to przyjemność, 
jak ją kocham tylko moje serce wie,
gdy mnie całuje, oddałbym niejedno.
Jej ramiona ukojeniem dla mnie są,
bo przy niej czuję jak smakuje miłość,
i każdą chwilę pragnę ofiarować, bo
jest tego warta, nic się nie zmieniło,
bo ja pragnę jej jej, bo pragnę jej jej, booo..

Ja uwielbiam ją, Ona tu jest,
i tańczy dla mnie,
bo dobrze to wie, że porwę ją,
i w sercu schowam na dnie x2

Boo, ja pragnę jej jej, bo pragnę jej jej, booo..

Ja uwielbiam ją, Ona tu jest,
i tańczy dla mnie,
bo dobrze to wie, że porwę ją,
i w sercu schowam na dnie x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz